donderdag 21 februari 2013

Mariëndal

We lopen vaak in Mariëndal met Sinne. Dit is een natuurgebied in Den Helder waar de honden los mogen lopen. Er is een verharde weg, maar er zijn ook vele bospaadjes. Als ik alleen ben, loop ik over de bospaadjes. Met de kinderwagen is dat niet handig, dus dan slinger ik over de verharde paadjes door het gebied. De bospaadjes is leuker, maar je kunt niet alles hebben.

Gister zijn we er weer geweest. Even een flinke frisse neus halen. Heerlijk!


 



En deze foto's wilde ik jullie ook niet onthouden. Op vrijdagavond mag Romy opblijven. Lekker in pyjama op de bank hangen, met chips en prik. Sinne mag er dan ook bij en dat vindt ze genieten!


3 opmerkingen:

  1. Waar heb ik dat meer gezien. ;-)

    Geweldig gewoon, hoe ze daar allebei van genieten.
    Sinne heeft heel sprekende ogen,heel aandoenlijk.

    Groetjes Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's: Sinne is momenteel te hoog, te lang en heeft te grote oren....schitterend zo'n slungel!!
    't Komt allemaal wel goed maar t is soms zo heerlijk om ze in deze fase te zien, top!
    De foto's met Romy lijken gespiegeld, als de één attent is, snurkt de ander.
    Ik neem aan dat jij zelf achter Sinne zit, Monique. Leuk om het baasje achter de hond te zien.
    Heb een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien hoe Sinne groeit. Ze is heel mooi geworden, net een jong veulen met veelzeggende oogen. Ik verheug me om jullie eens te ontmoeten. Misschien op 6 april?
    Groetjes en een fijn weekend.
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen