zondag 21 april 2013

Zwemmen

Sinne heeft het (nog) niet zo op zwemmen. Ze vindt het bar interessant, twijfelt of ze erin zal gaan, maar tot nu toe nog niet uit zichzelf.

Vandaag liepen we langs een smal slootje, net aangelegd, dus nog zonder riet en toestanden langs de zijkant. Ik Sinne afleiden, JP snel omgelopen naar de overkant en Sinne roepen. Maar helaas.... Sinne is niet gek en had ook wel door dat ze er omheen kon lopen.

Siiiiiiiiiiiinne

Kom eraan hoor
In volle vaart!


Ben er hoor, Baas

Maar toen stond ik dus voor Sinne aan de overkant en aangezien Sinne mij hoger heeft zitten dan JP (sorry JP), had ik goede hoop. Ik rende weg en riep Sinne. En ja hoor, Sinne nam een sprong en kwam zo in het water terecht!

Jump!
Ze was compleet door het dolle heen. Tijgeren over de grond, springen, draaien, gek doen. Ze vond 't prachtig, maar gaat nog steeds niet uit zichzelf het water in. Maarrrr.... ik denk dat als ze eenmaal de smaak te pakken heeft, het allemaal wel goed komt.


3 opmerkingen:

  1. Ach Monique, als ze eerst maar het water ín loopt, dan volgt de rest vanzelf wel.
    Al laat de blik op de laatste foto wel zien dat 't echt niet hoeft van haar!!
    Leuke serie en succes.....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het heeft je toch maar mooi die prachtige foto met reflectie op het water opgeleverd!
    Amy kan goed zwemmen, heeft ze vorig voorjaar geleerd door haar op een eilandje in het Horsterpark neer te zetten. Toen MOEST ze wel terugzwemmen, want ik stond op de kant!
    De winter door heeft ze echt alleen de pootjes natgemaakt, maar gisteren zwom ze weer doelbewust met Aike mee achter een apport aan. Aike zwemt ook als het vriest nog wel, ook niet handig met die lange haren...
    Groetjes, Josette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Wat is Sinne toch mooi en slim erbij.
    Saar zwemt ook niet uit zichzelf, die gaat enkel achter een balletje aan en anders niet.
    Je hebt weer een mooie reeks foto's, vooral de actie foto's super gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen