zaterdag 1 september 2012

Octo

Afgelopen week had ik er een nieuwe bedpartner bij, Octo genaamd.
 
Hoi!
 
Octo mocht gezellig bij mij slapen, zodat hij lekker naar mij ging ruiken.
Als hij eenmaal naar mij ruikt, mag hij een tijdje op vakantie bij de pupjes, zodat hij dan weer naar de pupjes gaat ruiken en Sinne daar een beetje steun bij kan vinden als ze hier net is.
 
Octo sliep heerlijk in ons bed. Wel tot 10 uur iedere ochtend!
 
Goedemorgen
 
 Na het wakker worden, was het tijd voor koffie en een peukie. Dat roken ben ik 'm aan het afleren, want hij moet naar mij ruiken en niet naar sigarettenrook!
 
Lekker bakkie
 
Octo heeft ook laten zien dat hij groene tentakels heeft. Wie had dat nou gedacht! Ik niet!
 
Plantjes water geven
 
Ook is Octo een avondje op stap geweest.
 
Proost!
 
En die Octo toch.... komt 'ie thuis met een Octopussy!
 
Mooi is ze hè?!
 
Maar vandaag was het dan zover..... Octo mocht op vakantie!
 
Daar ga ik dan!
 
Op zijn vakantie-adres heeft hij het gelijk al naar zijn zin.
 
Beetje stoeien hier en daar
 
Octo houdt de boel goed onder controle. Hij heeft het er prima naar zijn zin. Tot snel Octo!
 
Vakantieman, gezellig hè?!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten