woensdag 10 oktober 2012

Ze zijn ook allemaal 't zelfde

Gister was Romy een beetje ziek.

Ze lag met een dekentje op de bank en vroeg of Sinne eventjes bij haar mocht liggen. Eigenlijk mag dat niet... maar goed, bij uitzondering toegestaan (heel fout, maar zo gezellig).

Sinne profiteerde er goed van dat ze op de bank mocht. Ze ging breeduit liggen en Romy had zowat geen plek meer.

Toen Fenne een weekje ouder was dan Sinne, gebeurde hier precies hetzelfde. Romy was ziek, Fenne erbij op de bank, flink profiteren en Romy zowat náást de bank.

Wat dat betreft zijn ze ook allemaal hetzelfde; grappenmakers!!

Dit is Fenne:
Fenne aan het profiteren
Ik moet en zal Romy van de bank krijgen!
En dit is Sinne: 
Oooh wat lig ik hier lekker
Lief
Ik heb het bijna voor elkaar
Romy fleurt er wel van op
Aidan er ook maar even bij
 

3 opmerkingen:

  1. Wat heet fout..... het heeft een genezende werking! Dat is toch beter?
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, dat je het vergelijk met Fenne kunt maken.
    Trouwens, het is toch zo fijn voor Romy! Als je maar de baas blijft en Sanne haar plaats in het gezin weet. Ik heb sinds Bessel er is geen moeite meer met honden die op de bank liggen. Ik ben me zeker, dat is omdat hij een Stabij is! Kon me vroeger niet indenken dat mij dat ooit zal gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, ik had me ook voorgenomen dat Amy niet op de bank kwam. Je hebt de foto's gezien, toch?? En wat is er nu fijner dan zo'n hondenlijfje tegen je aan. Daar knap je meteen van op en tovert een lach op je gezicht!
    Goed voor de hond-baasjes band!

    BeantwoordenVerwijderen